Kiedy coach lub mentor szukają superwizora, często pojawiają się pytania, na ile to będzie budujące doświadczenie… Umówmy się, nikt nie chce wychodzić z sesji superwizji zdruzgotany…

Oto powody, dla których uważam, że posiadam kwalifikacje superwizora, zapewniające bezpieczną i twórczą pracę moim superwizantom:

DOŚWIADCZENIE JAKO COACH

Doświadczenie w pracy coachingowej. Daje mi ono umiejętności praktyczne, żeby móc wspierać innych coachów w rozwiązywaniu problemów praktycznych, takich jak zaproponowanie kontraktu, raportowanie, ustalenie ceny usług czy podejmowanie decyzji o „coachowalności” klienta.

ZNAJOMOŚĆ WYMAGAŃ BRANŻY

Znajomość wymagań branżowych – ram kompetencyjnych 3 głównych niezależnych organizacji branżowych wydających akredytacje w Polsce: EMCC, ICF, Izba Coachingu oraz wymagań kodeksów etycznych tych organizacji. Jestem we władzach European Mentoring and Coaching Council Poland. Przeszłam z sukcesem ścieżki akredytacyjne wszystkich wymienionych organizacji.

UMIEJĘTNOŚĆ KONSTRUKTYWNEGO FEEDBACKU

Mam 20-letnie doświadczenie w umiejętnym przekazywaniu feedbacku. Przez lata korzystalam z tej umiejętności jako trenerka zarządzania oraz umiejętności sztuki prezentacji, obsługi klienta oraz sprzedaży, zawsze uzyskując na szkoleniach najwyższe noty za tworzenie atmosfery sprzyjającej nauce. Byłam też 6 lat managerem z sukcesami – zespoły przeze mnie tworzone uzyskały 2-krotnie doroczną nagrodę dla Najlepszego Sklepu Specjalistycznego w branży (sieci sklepów).

WYKSZTAŁCENIE Z ZAKRESU PSYCHOLOGII ROZWOJU

Jestem przygotowana do psychologicznego do wspierania klientów z uwzględnieniem procesów nieświadomych. Mam za sobą 5 lat studiów na wydziale Psychologii Społecznej oraz 1,5 roczne Podyplomowe Studia Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie SWPS ze specjalizacją psychodynamiczną. Jestem w stałym treningu uważności, empatycznego słuchania, zen coachingu, focusingu oraz szkolę się w innych nurtach pracy coachingowej i superwizyjnej w wymiarze ok. 200-250h rocznie.

NATURALNE PREDYSPOZYCJE

Okazało się, że mam naturalne predyspozycje analityczne, które pomagają w kontekście prowadzenia inspirującej rozmowy o modelach pracy, technikach i narzędziach. Sprawia mi to frajdę intelektualną.

ZNAJOMOŚĆ RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH

Jestem ekspertem w zakresie stylów funkcjonowania i uczenia się wg metody DISC. Od 22 lat wykonałam setki analiz i przekazałam setki informacji zwrotnych. Pomaga mi to z łatwością dostrzec mocne strony każdego z moich klientów i dostosować formy pracy do jego naturalnych preferencji. Superwizja jest sytuacja dydaktyczną, ma prowadzić do intensywnej autorefleksji i uczenia się, więc stworzenie sprzyjających okoliczności do uczenia się superwizanta wspiera osiąganie efektów bez presji i zbędnego wysiłku.

DOŚWIADCZENIE W PRACY Z GRUPAMI

15 lat pracy z grupami, w tym umiejętności facylitatora, osobiste doświadczenie treningu interpersonalnego, wiedza na temat procesu grupowego pozwalają mi tworzyć bezpieczne warunki pracy na sali w czasie pracy grupy superwizyjnej.

TU przeczytasz o moim podejściu do superwizji.

Zapraszam na superwizję! Wydobądź z siebie to, co najlepsze!
#superwizja #voaching #mentoring

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress